Oferta

Reklama w Internecie

Oferujemy skuteczne kampanie AdWords i reklamy na Facebooku, które skutecznie dotrą do nowych klientów.

Efekty z dnia na dzień

Kampanie w Google i na Facebooku widoczne są od razu po ich uruchomieniu, nie musisz czekać na efekty, a to przekłada się na realny zysk Twojej firmy.

Płacisz za efekty

Kampanie reklamowe Google Ads i Facaebook Ads charakteryzują się tym, że płacisz dopiero, gdy potencjalny klient kliknie w reklamę, która przekieruje go do Twojej strony

Pełna kontrola

Cechą charakterystyczną kampanii w Google i na Facebooku jest to, że można samodzielnie decydować jakiej grupie wyświetlą się Twoje reklamy

Raport wydatków

Każda prowadzona przez nas kampania jest prowadzona przejrzyście, niewykorzystane środki przechodzą na kolejny miesiąc lub wracają do Ciebie

Co daje reklama w Internecie?

Kampania reklamowa Google Ads lub Facebook Ads, która jest prowadzona w sposób rzetelny przekłada się na realne zyski Twojej firmy, dzięki temu, że potencjalny klient nie ma problemu z odnalezieniem w sieci Twojej strony.

Nasza firma posiada certyfikat Google Ads i Google Analytics, które są gwarantem profesjonalnego prowadzenia kampanii reklamowych.

Kampanie Google Ads

Dawne Google AdWords

Kampanie AdWords są w pełni bezpieczną formą reklamy w internecie, po uruchomieniu kampanii na naszą stronę trafia określona ilość użytkowników, ponieważ płaci się tylko i wyłącznie, gdy ktoś kliknie w reklamę tym samym odwiedzając naszą stronę. Ta podstawowa zasada dotycząca kampanii AdWords czyni tego typu działania bardzo efektywnymi.

AdWords to nie tylko linki na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google, ale także reklama graficzna. Poniżej prezentujemy poszczególne rodzaje kampanii.

Linki sponsorowane
Jest to reklama w formie tekstu wyświetlana w wyszukiwarce Google i na stronach partnerów wyszukiwania. Wyświetla się na pierwszej stronie nad wynikami wyszukiwania i oprócz dopisku "Reklama" nie różni się niczym od wyników wyszukiwania. Tego typu reklama wyświetla się zarówno na komputerach jaki i urządzeniach mobilnych.
Reklamy displayowe
Bardziej zaawansowana forma reklamy, która wyświetlana jest na stronach partnerskich Google (miliony stron na całym świecie). Wybierając tą metodę reklamy możemy zdecydować na jakich stronach i dla jakich odbiorców wyświetli się reklama. Ta forma reklamy może przybierać różne rodzaje: reklam tekstowych, graficznych, reklam w Gmailu lub reklam w aplikacjach na system Android.
PLA - Product Listing Ads
PLA, czyli Product Listing Ads, a po polsku reklamy z listą produktów jest formą reklamy, która graficznie wyświetla się nad wynikami wyszukiwania. Ten rodzaj reklamy kierowany jest do firm prowadzących sklepy internetowe, które chcą reklamując się prezentować w wyszukiwarce konkretne produkty, wyświetlając zdjęcie, nazwę i cenę.
Reklamy wideo na YouTube
Reklamy wideo wyświetlają się tylko użytkownikom, na których Ci zależy, a płacisz tylko wtedy, gdy rzeczywiście je obejrzą. Możesz zdecydować przed jakimi filmami wyświetli się Twoja reklama.
Remarketing
Jest to rodzaj kampanii displayowych, która wyświetla się tylko użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. W taki sposób można przypomnieć o swoim istnieniu i zaciekawić użytkownika swoją ofertą. Kampanie remarketingowe kierowane są także do sklepów internetowych dając możliwość prezentowania produktów, które użytkownik przeglądał w sklepie.

Reklama na Facebooku

Facebook stanowi aktualnie najpopularniejszą w Polsce i na świecie platformę społecznościową. Jest to idealna platforma do rozszerzenia strategii marketingowej Twojej firmy.

W kilku punktach postaramy się przedstawić zalety tego typu kampanii reklamowej. W Polsce konto na Facebooku w 2016 roku posiadało blisko 16 mln osób, co stanowi wzrost w porównaniu z rokiem 2015 o aż 13%. Krótko mówiąc dzięki reklamom na Facebooku Twoja reklama może dotrzeć do prawie połowy Polaków.

  • Reklamy na Facebooku możesz kierować do ściśle określonej grupy odbiorców – na podstawie płci, wieku, miejsca zamieszkania, a nawet zainteresowań. Dzięki temu idealnie możesz dotrzeć do osób, które będą zainteresowana Twoimi usługami lub produktami.
  • Za pomocą reklam na Facebooku możesz promować swoją stronę internetową, ale także swój fanpage. Szeroka gama opcji reklamy, od reklam statycznych typu tekstowego, aż po posty sponsorowane z filmami.
Co zyskujesz?
  • Pozytywny wizerunek firmy w sieci
  • Zwiększenie ruchu na stronie firmowej
  • Budujesz zaufanie użytkowników do swojej marki

Jak to robimy?

Program pracy

1
Analiza
Weryfikujemy potencjalną grupę odbiorców reklamy, ustalamy plan działania
2
Kreowanie treści
Tworzymy treści, które będą umieszczone w materiałach reklamowych
3
Uruchomienie reklamy
Kampania zostaje uruchomiona i od tej chwili pracuje na Twoje zyski
4
Raportowanie wyników
W ustalonych odstępach czasu przedstawiamy raport z kampanii

Rozpocznij współpracę z nami, napisz do nas.

Close
Compare